Tisdag

Hejhallå.
Började med en kort promenad idag. Blev knappt 4km då vädret bara gjorde mig deppig. Så hem för frukost och ett tag senare var jag på Iksu för ett träningpass. Efter lunch skjutsade pappa mig till blodcentralen där jag mötte upp mamma. Så idag har jag för första gången givit blod. 4,5 dl blod borta på knappt fem minuter. Ingen yrsel eller något så det känns ju bra. Då vågar jag ju garanterat göra det regelbundet från och med nu. Därefter tog jag bussen till stan och mötte upp Kajsa på Café Station för en fika. Himla mysigt och skönt att prata lite! For sedan hem för middag innan jag drog till stallet. Borstade Raspen, mockade och jagade en busig ponny som var på rymmen en kort stund. Rullade sedan till Hippo för att kolla på när tjejerna hopptränade innan jag åter for tillbaka till Raspen och gav han kvällshöet. Skön dag helt enkelt. Nu däremot ska jag sova har jag tänkt. Ciao!
 
 



Kom ihåg mig?