Söndag

 
For och släppte ut Raspen imorse, mockade och tog en prommis. Som jag sa så skötte han sig bara bra. Väldigt pigg men inga dumheter! For sedan till Iksu och tränade. Rygg och Biceps stod på schemat! Därefter hem för att väcka Tomas och fika lite innan han for hem och jag till Hippo för tävling. Stod på banan de tre sista klasserna innan jag for tillbaka till stallet. Raspen fick sitt lunch hö och direkt efter tog jag en fem minuters promenad och min plan funkade. Iallafall idag. Alltså att han skulle vara hel lugn efter att ha stoppat i sig mat i magen. For sedan hem för dusch och middag innan jag och mamma åkte till stallet igen. Tog in Raspen och gick även in till Eva (stallägaren) på en kopp te. Nu ska jag lägga mig och sova. Kan ju behövas eftersom att jag ska jobba så hårt i veckan... (bara lördag och söndag..)
Peace out.



Kom ihåg mig?