Onsdag

Vet ni vad? Igår bestämde jag mig för att jag skulle sova ut ordentligt till idag. Detta för att jag ändå inte har så mycket att göra idag och för att jag ville vara ordentligt utvilad just idag. För idag ska jag köra mitt första Total Training pass på evigheter. Skulle gissa att det är ca 15 veckor sedan sist. Det var nämligen veckan innan balen. Sedan kom balen, studenten och en dryg förkyldning emellan. Därefter glömde jag bort vad pass var och har sedan dess bara gymmat och sprungit. Dags att få bort latmasken i mig och börja med TT igen för att få svettas på riktigt igen! Är lite nervös om jag ska vara ärlig men jag ska försöka ta de så lugnt som det går. Lär ändå få sjuk träningsvärk.
 
Sov iallfall till halv nio. Vaknade några gånger innan men det kändes så himla skönt att bara ligga kvar och dra sig! Gjorde iordning en stor frukost och satt nog kvar vid bordet i en timme och åt, läste tidningen och kollade igenom facebook/instagram. Älskade mornar alltså! Nu däremot ska jag åka till Raspen innan passet börjar!
 
 



Kom ihåg mig?