Money CAN buy me happiness

 Det här med att man inte kan köpa lycka stämmer ändå inte alls om du frågar mig. För tackvare pengar fick jag först ha världens finaste ponny, Mio. Å nu världens finaste häst, Raspoetin. Detta skulle aldrig vara möjligt utan pengar. För utan pengar kan man inte ha häst och dessa hästar gör mig otroligt lycklig. Varje dag!! Men det är ju här de tyvärr brister också.. Att pengar ska behöva betyda så himla mycket! Om jag hade haft pengar nu så hade jag kunnat köpa en till häst. Då skulle jag kunna fortsätta träna och tävla i väntan på Raspen. Alla pengar skulle inte behöva gå till vetrinärkostnader. För ni vet ju att jag vill ha två hästar. Det har blivit en dröm för mig som tyvärr inte är möjligt just nu. På grund av pengar. Vill man dessutom satsa ordentligt på ridningen så kostar det också massor. Så joo, Money CAN buy you happiness. BIG TIME!


 
 



Kom ihåg mig?