Måndag

 
Träningen imorse gick helt ok! For sedan hem och åt lunch innan jag tog tag i städning av Tomas bil.. Lånar den nu (alltså en av dom alla..) för att det behövs i det nya jobbet. Ska ju ha med en massa saker... Den var iallafall riktigt jävla skitig men nu är den iallfall lite renare! Därefter for jag iväg till stallet. Mockade, smorde upp hans grejer och pysslade på. Lät han stå i hela vinterhagen en stund men det tog kanske en kvart så hör jag hur han tvär galopperar. Springer med hjärtat i halsgropen till hagen och han står lugnt i hagen och betar. Kollar honom en stund och ser att han är super pigg och att han bara tvär reagerar på allt. Så jag stoppade in honom i lilla hagen igen.. Vilket han motvilligt gjorde då han smet ut när jag skulle stänga.. Men vad ska jag göra? Han är ju skadad. Kan inte ha honom springandes hur mycket han än vill.. För jag kan tänka mig att han blir för glad för att ens tänka på att han faktiskt är skadad.. Men jag vet inte. När han är hel får han springa igen! Känner mig dock så himla hemsk. Speciellt då jag hör hur han gnäggade efter att fått gå in i sjukhagen igen. Jag hatar detta. Han hatar detta..
 
For iallfall hem för dusch och middag innan jag tog bussen till stan. Mötte upp Kajsa på Waynes. Vi pratade åter igen om allt och inget. Så himla skönt att bara prata ut. Tack igen för ikväll Kajsa! 



Kom ihåg mig?