Jag bara ryser. Så fint!

Egentligen är det ganska sjukt hur otroligt mycket man får veta om människor i deras bloggar. Självklart är jag medveten om att man aldrig kan veta säkert att det man läser är sanning och att bloggaren alltid har saker de inte berättar. Men jag minns första gången jag fick höra om en bloggare. En kompis berättade om 16-åringa "Blondinbella" som tjänade pengar på sin blogg. Jag var självklart tvungen att kolla in. Det tog inte lång tid så följde jag massor av bloggar på Bloglovin och skaffade även en egen. Jag har varit lite "av och på" på hennes blogg sedan dess. Men jag har ändå alltid vetat vem Blondinbella är och vad hon gör. Dessutom la jag till hennes blog på Bloglovin för någon månad sedan igen så nu är jag helt inne i hennes vardag igen. Idag är hon 23 år och har precis gift sig och väntar barn. Visst är det ändå otroligt att vissa bloggar så länge och att man ibland nästar tycker att man känner dessa personer väldigt bra då dessa tjejer och killar skriver om sin vardag, varje dag.

Nu till det jag faktiskt skulle säga för jag skulle egentligen inte prata om bloggar. Blondinbella, eller Isabella som hon egentligen heter, gifte sig som sagt med Odd för ett tag sedan och det är filmat väldigt seriöst. När jag såg detta fick jag ordentliga rysningar. Så himla fint! Så mycket kärlek, glädje och inspiration i ett sådant kort klipp. Verkligen så otroligt vackert. Ja, jag tror ni anar att jag också vill också gifta mig en dag! 
 



Kom ihåg mig?