Torsdag

Klev upp strax innan sju imorse då Tomas klev upp. Åt frukost och for nån timma senare och tränade. Därefter for jag hem för dusch och lunch innan jag hoppade på bussen till stan. Checkade in Utopia med Kajsa och även andra butiker. Utopia kommer bli jättebra, de är jag säker på. Men just nu är det way too much folk och hela gallerian är heller inte öppen än. Men jag längrar tills allt är klart. Längtar faktiskt till 2014. Tror det blir ett bra Umeå år med tanke på att vi har kulturhuvudstandsåret. 
For sedan hem för middag innan jag åkte iväg till stallet. Tog in Raspen, lindade benen och sånt där som vanligt! Imorgon väntar återbesök för honom... Har även pratat med Emilia ikväll och smidit lite planer för lördag kväll. Blir nog bara bra! Har varit på jättebra humör hela dagen och jag önskar såväl att vi får bra besked imorgon, även om chansen är minimal. Vill inte backa tillbaka till min grotta igen!


Funkar om jag klickar på hedern och för muspekaren över den?!




Kom ihåg mig?