Tisdag

For till stallet efter middagen med mamma. Vi la in en gummimatta i Raspens box för en ännu mjukare bädd. Tog  även en kort prommis med Raspen och han var pigg men snäll. Ger nog bra resultat i att gå kort men ofta med honom. Sen är det ju alltid en fördel om det inte blåser ute och att inte gå med honom innan han fått sin frukost.. Då är han alltid mer på tårna och får alltid bråttom. Men samtidigt är han alltid snäll. Han skulle aldrig göra något dumt mot någon med flit. Han är ju fortfarande finast! 
Förresten. Såg att statistiken tog ett stort steg uppåt idag. Vet inte hur och varför men, Hej! Varför vill man läsa min blogg? Jag tycker ju att den är rätt så trisst. Därför undrar jag varför ni läser den. Jag skulle bli meeega glad om ni berättade.

Gillar helt enkelt att läsa om ditt liv juu! :)




Kom ihåg mig?