Tisdag

Har haft en lugn dag. Var endast och handlade innan lunch och efter lunch for jag till farmor. Hon bjöd på kaffe och vi snackade massa skit i nån timma. Mysigt! Har även varit i stallet två omgångar. Raspen var lite dryg under andra promenaden då det var mörkare ute. Men det gick vägen ändå! Annars har jag inte gjort så mycket mer! Imorgon tänker jag faktiskt stanna inne hela dagen, förutom när jag ska till stallet. Detta i hopp om att bli kvitt förkyldningen så snart som möjligt! Inte för att jag tror på att man helt ska stänga in sig själv men var ute en del igår och lite idag så imorgon blir det bara stallet. För nu när jag ändå knappt jobbar och heller inte har en häst att motionera varje dag. Då borde de ju rimligtvis kunna gå snabbt att bli frisk också, eller? Det återstår nog att se..
 
Kom förresten att tänka på Turiket ikväll. För er som inte vet så har jag varit i Side tre gånger och bott på samma hotell alla gånger. Det är ju underbart där och hotellet är väldigt bra! Speciellt för oss som då har åkt dit med mina småkusiner! Det är sånna gånger det faktiskt uppskattas att bara ligga och ta det lugnt. Men då på stranden eller vid polen på hotellet, eller varför inte i baren? Vore underbart med en resa i vinter men det blir knappast av. Denna bild är från sist vi var där. 2011.
 



Kom ihåg mig?