Tidsinställt medan jag är i Stockholm...

Ni som läst min blogg ett tag vet att jag skrev ett inlägg om Sara Back här. Detta inlägg hade Sara hittat och kommenterat. Blev lite starstrucked och väldigt glad! Såg senare att hon gjort ett inlägg på hennes blogg och länkat mig! Detta gjorde att min statistik tog lite fart. Från noll till hundra, nästan bokstavligen. Självklart gick statistiken ner en bit efteråt. Det var såklart högst just den dagen som Sara länkade. Men en del verkar ha stannat. Vilket såklart är roligt och ger en ovanlig motivation, även om jag fortfarande inte har en statistik att skryta om. Men jag ville iallafall berätta.
 
Tänkte faktiskt skriva ett kort inlägg om vem jag är så att ni nya inte skulle känna er så lost. Men vet ni, det kändes lite töntigt. Eller ja, väldigt! Fick det helt enkelt inte att låta bra. Så undrar ni något finns kommentarsfältet. Istället bjuder jag på bilder som säger mer några ord om mig. 
 
 
Min fina familj, pojkvän och hopphästen som tyvärr är skadad.. Livet efter studenten, en hel del träning, vänner och en gnutta bra musik! Typ det.
Livet helt enkelt!
 



Kom ihåg mig?