Stockholm

Klockan ringde alltså väldigt tidigt igår. Flyget gick 07.25 och jag kände inte för att stressa på morgonen heller.   Väl framme på Arlanda mötte jag upp tre andra för att sedan hoppa på bussen till centralstation. Lokalen vi skulle vara i fanns i World Trade Center, vilket ligger precis brevid station. Måste började med att säga att det var jätte kul att få ansikte på alla man mailat, smsat och pratat med i telefon innan! Alla var dessutom så himla glada, sociala och trevliga. Vilket var underbart! Dom flesta var mycket äldre än jag trott också! Kick-offen/utbildningen var 10-17. Det var både info om företaget retail24, sälj skola, snack om hur man gör en bra Demo, massa härlig fakta om kaffe såklart, osv. Vi fick även prova andra kapselmaskiner, coffee art, provsmaka osv kaffe/choklad. Otroligt roligt och lärorikt. Mycket roligare än vad jag väntat mig! När det var slut insåg jag hur tråkigt det var att inte utnyttja att jag faktiskt var i Stockholm. Men eftersom att alla drog så kändes det inte så roligt att gå vilse i Stockholm själv. Så jag hoppade på bussen till Arlanda för att kolla i deras butiker, äta middag och sedan vänta på flyget i över två timmar. Detta i hopp om att någon vill ta en riktig Weekend med mig i Stockholm i vinter.

Väl hemma spred sig glädjen, när jag tillslut kunde slappna av. Jag klarade det! Jag klarade att åka själv och jag dog inte! Tror inte ni förstår hur nervös och rädd jag varit. Planerade flera flera gånger i förväg att jag skulle ringa och säga att jag fått magsjuka.. Men något i mig pushade mig framåt. Något sa till mig att detta var exakt vad jag behöver. Att göra något man är livrädd och sedan övervinna den rädslan. Det känslan är obeskrivlig efter mardrömmar om att tvingas/bli lämnad ensam någonstans man inte känner igen sig. För tyvärr var jag så. Men detta gav mig otroligt mycket och jag är så stolt över mig själv. Verkligen!

Visade ju tidigare all mat som jag åt igår. Haha helt galet när jag tänker på det, men gott var det! Tänkte iallfall visa lite andra bilder nu!










Kom ihåg mig?