Lördag

Hej på er trogna readers. Har jag sagt att jag hatar att öppningsfrasen? Säger man hej? eller vad ska man skriva egentligen.. Trogna och tappra är ni iallafall som orkar läsa bloggen varje dag. För nog är det iprincip samma människor varje dag. Några fler blir det med tiden men det är inget jag strävar efter. Mer att jag vill skriva av mig och berätta för dom få som vill läsa. Tack också för tipsen om kameran. Ni som kommenterade var iallfall enade om att Canon är det som gäller. Så vi får se vad det blir. Ska som sagt önska mig detta i julklapp eller när jag fyller år. Så vi får se! Ska iallafall åka och kika nån dag så kanske man hittar exakt den jag vill önska mig. 
 
Aja nog om det. Tog en prommis till stallet imorse och släppte ut Raspen i den friska luften. Gjorde klart allt i stallet fast exakt när jag skriver detta kommer jag ihåg att jag glömde fylla på vatten i hagen.. Men det räcker tills jag åker tillbaka! Ska jobba 11-17 idag och dema kaffemaskinen. Så det är dagens planer och nu vet ni dom. Hoppas ni får en bra lördag så ska jag sluta svammla!
Gillar den här bilden. Ser ut som att jag har ett hästhuvud..



Kom ihåg mig?