Fredagslista!

Vad har du på dig?


Svarta jeans och en hood.

Hur mår du?


Idag mår jag fint!

Vad önskar du just nu?


En frisk häst och ett jobb!

Vad ska du göra imorgon?


Jobba, stallet och sedan vet jag inte.

Vad skrattade du senast åt?
Den här bilden.. 

 
Vad grät du senast åt?

Raspen..

Senaste köp?

Biljett till Soilwork!

Vem sov du senast med?

Min älskade pojkvän!

Senast sedda film?

I taket lyser stjärnorna.

Vem var den senaste som ringde dig?

Tomas

Senast 3 inkomna sms?

"Jag tar in Raspen på väg hem från jobbet om du mockar och gjort klart"

"Ute och går. Hemma 7.40 ca. Vill åka senast 8.10"

"Nä, inget jag behöver"

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?

"Bra, tänkte att den kanske blev glömd"

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?

mamma!

Vart vill du åka just nu?

Till Italien och äta pasta eller New York och shoppa!

Nästa planerade resa?

Stockholm...

Dagens bästa.

Morgonpussarna ♥




Kom ihåg mig?