Fredag

Ni vet att jag babblat tidigare om den orangea outfiten jag ville testa på Raspen? Tidigare har jag tänkt att "skitsamma, vi kan fota nästa höst". Men nu när jag börjar fatta att jag kanske aldrig kan rida honom igen, bestämde jag mig för att dessa höstbilder skulle bli av ändå, trots skada! Så jag ringde Camilla och bokade dejt med henne idag. Raspen fick nya skor idag vilket också var passande. Kämpade sedan för hans långa päls, någorlunda ren. Kändes overkligt att få lägga på sadeln och sedan hoppa upp. Hela kroppen bara skrek efter att få rida ett ordentligt ridpass men eftersom att han är skadad så gick han bara meter för att få bra bilder. Ni får se bilderna senare men tillsvidare få ni se några bilder såhär. Dessa tog efter att sadeln legat på, därför ser man gråa fläckar!
 
Krävdes en svart farlig påse för att han skulle reagera!



Kom ihåg mig?