Clinic med Jens Fredricson

Framförallt sedan jag var på clinic med Patrik Kittel så har jag längtat till en liknande dag fast för en stor hoppryttare. Igår fick vi beskedet om att Jens kommer att hålla clinc på Hippo (Umeå Ryttarförening). Det ska bli otroligt roligt. Dock vet jag vilket otroligt ridsug jag kommer få efteråt. Man brukar vilja prova massa saker som man fått lära sig. Plus att man alltid blir sugen på att hoppa av att se andra hoppa. Men det kommer bli lärorikt ändå. Jag tror inte alls att jag kommer vara ensam om att inte ha någon häst att rida. Men jag ger mig fan på att jag inte har ridit klart. Om Raspen inte blir frisk, så ska jag ändå ha råd med en till häst. Så är det bara! Intresset dör inte, hur mycket jag ibland än skulle vilja. 

 
 

Det kommer att fixa sig på ett eller annat vis :) Ge aldrig upp Elin, det kommer en tid med roliga hästminnen för dig snart igen <3

Svar: Ja jag hoppas verkligen det... :)
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?