Bra måndag!

     
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Började min måndag med ett benpass på gymmet. Ville helst krypa därifrån efteråt.. Laddade med ordentliglunch efteråt innan jag begav mig till stallet. Mockade och gjorde klart innan jag tog in Raspen. Kändes återigen obeskrivligt att göra iordning honom för ridtur. Lyckan över att befinna sig på hästryggen igen fann sig stark. På min egen häst! Red barbacka i ca 15 minuter. Dock inte speciellt smart att ta nytvättade ridbyxor och rida barbacka på Rasp som är så himla smutsig! Men mysigt var det. Han kändes dessutom väldigt fin och såklart pigg! 
 
Ikväll blir det lugnt. Somnade som en stock igår och sov många timmar. Imorgon ringer klockan innan sex så jag behöver sova tidigt ikväll också! Åker ju till Stockholm imorgon över dagen. Så det blir inte speciellt mycket till uppdatering! Men ni får väldigt gärna önska mig lycka till. Om jag kunde skulle jag radera morgondagen...



Kom ihåg mig?