Soilwork!

För det första var det underbart att få se Soilwork av den anledningen att vi missade dom när vi var på Metaltown i Göteborg för tre år sedan. De var det enda bandet som fick väljas bort för att det krockade. Med At the Gates var det. Annars minns jag att schemat var perfekt så vi hann se allt som var bra! Men Soilwork.. Ja, fantastiskt! Grymt! Asbra stämning och så vidare! System Annihilated vad bra som vanligt också såklart, om inte ännu bättre! 
 
Gick iallafall säng vid halv tre och klev upp sju för att ta ut Raspen. Ja, jag var trött! Men jag gjorde klart allt i stallet så sedan for jag hem och satte mig i soffan. Slutade med att jag somnade igen! Oroligt också vad kroppen är bra på att prata med hjärnan. Vaknade till någon gång och kände mig så där som en betongklump i benen, tog mig verkligen inte upp. Tills där vid tolv då jag vaknade till igen men då var jag helt plötsligt pigg! Som att kroppen väckte mig för att två timmars extra sömn var tillräckligt! Såg iallfall reprisen av Idol och åt tacos. 
Kontrasterna från igår. Stallet, träna, fixa naglarna och sedan knuffas framför Soilwork!
 
Från Insta. -eelinmag



Kom ihåg mig?