Clinic för Jens Fredricson

 
Ikväll har jag alltså varit på Clinic för Jens Fredricson. Det var så obeskrivligt motiverande och inspirerande. Precis som jag förstod vill man ju bara hem och rida direkt efter. Han beskrev problem, berättade hur som skulle lösas och visade sedan. Ja, jag är fylld av saker jag vill testa själv. Måste skriva ner nu medan jag kommer ihåg. För jag vill inte ge upp. Det tar emot att våga köpa en ny häst efter Raspen, om den möjligheten kommer vill säga, risken för skada är enorm. Men jag vill inget annat. Den här lilla flickan som kallades "horse_lover_94", hon dör inte. Hästar är livet, en livsstil och jag önskar ibland att intresset hamnade hos något annat. Men nej, intresset växer för varje dag och jag vill bara utvecklas hela tiden. Jag har inget mål att bli bäst. Men jag vill tävla och ha roligt, för det är det jag älskar mest! 

Ja nog va han inspirerande denne Fredricsson! Till o me en gammal dressyrmupp som jag börjar fundera på att ta några språng för att få testa alla hans tips.Vilken kväll! :)




Kom ihåg mig?