hoppträningen igår

Igår var Raspen bättre än förra gången. Men han måste ha kommit in i ett stadium där han testar mig igen.. För jag hade ändå börjat känna att vi kunde komma lite tokigt och han hoppade ändå men nu hoppar han inte alltid även om vi kommer bra.. Så det gäller att vara på honom hela tiden. Men seg var han inte, nej snarare tvärtom. Dock lite ofokuserad ibland då de hände massa runt om. Så som det kan vara när man rider ute.
 
Det vi gjorde var iallfall att började med travbommar och studs lite i båda varv. Därefter kom vi på två olika linjer. En båge på sex galoppsprång och en rak på fem. Det var när vi skulle hoppa den raka som vi tjaffsade lite. Men ..återigen.. det glömmer vi nu! Han var bättre än sist och det ska jag ta med mig. Tävligen ihelgen känns inte råstabil, det kan gå hur som helst men jag tänker göra mitt bästa såklart!
 

nu tuffar vi till oss elin och gör vårat bästa i skeå, det som räknas! :D

Svar: Ja Emma det har du så rätt i! :D
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?