Tävling på hemmaplan!

Klass 1  -90cm. Redan på framridningen kändes han kanon. Pigg och framme för skänkeln. På banan lika så. Blev dock lite väl mycket och jag fick inte riktigt igenom halvhalterna. Så några toksprång blev det men vi var ändå felfria och fick rosett!
 
Klass 2 -100cm. Kändes han lite segare på framridningen men väl på banan kom vi igång direkt! Sen kom omhoppningen och när jag bestämde mig för att satsa så släppte jag kontrollen lite för mycket. Detta slutade med att jag låg på ett på tok för långt avstånd till 12an och han kunde inte hoppa av. Istället blev de pallnit och jag flög som en vante. Men vet ni. Jag är fruktansvärt nöjd även om det var jätte onödigt. Han har varit pigg, glad och klarat de allra flesta hinderna galant. Vi får ladda om till nästa tävling nu helt enkelt (som är om ca 17 veckor...)
 
90 cm

100cm


haha älska katarinas kommentarer :D

Det va en fröjd att se er tillsammans på tävlingsbanan! Jag röstar för en resa till Skellefteå ;D

Svar: Jag får väl se vad mamma säger ;)
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?