Söndag

Har fått se många snygga rundor idag på tävlingen och kan återigen konstatera att dom som ens vågar anmäla sig till klasser över 130/140 är så jäkla modiga för det är fruktansvärt högt! Raspen skötte sig fint när Hanna från göteborg red honom idag men denna kväll kan iövrigt ta sig i baken. Såg fram emot datorn i knät och en bit choklad framför tvn. Det är så jag vill tillbringa en lugn kväll men istället har datorn bråkat och den har blivit omstartad minst 20 gånger. Just nu verkar det som att den "bara" gör det när jag använder trådlösa. Så länge jag har nätverkskabel i så funkar det.. Men det gör också att datorn är fast vid mitt skrivbord och det är inte den ultimata platsen i mitt liv. Detta gör mig iallfall onödigt arg och frustrerad. Vill sova och sova i evigheter. Men nej,upp tidigt as hell för att ta bussen till Obbola. Ska jobba 8-14 och ska jag vara ärlig så tar det emot. Vill helst släppa jobb och skola nu ett tag men det får vänta!
 
(Precis när jag ska publicera så hakar den upp sig igen.. alltså är det något annat iallfall. DÖDA)
 
snodde Hannas bild från idag, han är så jäkla söt!
 



Kom ihåg mig?