Mera lycka!

Bild från vår första tävling, 2011
Efter hemmatävlingen kände jag bara "Fan 17 veckor till nästa tävling och jag som är så sugen på revansch". Jag hade nämligen planerat min tävlingstermin och bestämt med mamma att inte åka till Skellefteå då Raspen inte har funkat så jätte bra att åka långt med.. Men så tänkte vi lite. Till lycksele gick det åt skogen medan tävlingen efter, till Sikeå, så stod han still hela vägen tills vi råkade köra fel och det blev mycket stanna-tänka-vända osv. Han har helt enkelt blivit mycket mycket bättre (Han stod och skrapade bara när vi åkte till Hippo förrut..). Så för någon dag sedan fick jag ett mail av mamma där hon skriver att hon tycker vi ska åka. Så bara vi får tag på box och boende så åker vi dagen innan. Då har vi gott om tid ifall något händer. Lite nervöst känns det och vi vill hemskt gärna att han står still båda vägarna. Men utöver det så känns det suuuper roligt och jag är jätte taggad. Dock är det ändå länge kvar, vecka 19. (Åker alltså inte på den som är v15 och heller inte till KG därefter). Men bättre än vecka 27 då jag planerar att tävla i Nordmaling. Så det är rätt glest mellan tävlingarna just nu men vi får ju istället massor av tid att träna och det är ju inte heller fy skam! Så nu får ni hålla tummarna att ingen av oss blir skadade eller så och att han aldrig mer bråkar i transporten. Någon mer som planerar att tävla i Skeå v 19?
 
 

När du skriver KG, menar du Kåge? Eller svamlar jag?:)

Bra blogg förövrigt!

Svar: Ja kågedalen! tack hörru :D
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?