Lördag

 
Drog mig ur sängen vid halv nio imorse för frukost och sedan ett BodyPump pass. Kände mig lite seg men det var ändå kul som vanligt! Efter lunch masade jag mig till stallet och det var inte med glädje.. Snöstorm så nånting! Tänkte i morse ba "Äh, det finns inga dåliga kläder.." Men väl i stallet möttes jag av en stöktig häst som inte alls gillade vädret. Istället pysslade jag på och klippte man, svans osv. Sen gick jag med honom på en kvarts promenad, mer än så blev det inte. Kan meddela att jag var svettig ändå pågrund av en stressad häst som bjöd på dragkamp. Kändes lite som att jag vände hemåt för att inte utsätta mig själv för fara när jag inte alls fick honom i fokus. Lillgubben! Nu tänker jag bara ta det lugnt fram till middagen. Sen lutar det på att åka mot en förfest innan vi kör dag två på HoM. Blir nog mestadels att hänga i VIP-baren ikväll men hårdrockarna, de ni!!



Kom ihåg mig?