Godmorgon!

 
Har försökt komma in på datorn ca 30 minuter nu då den här skoldatorn snart håller på att ge upp.. Tog iallafall sovmorgon idag vilket känns underbart. Vaknade dessutom med galen träningsvärk. Har precis fått i mig frukost och ska snart bege mig till stan. Ska fixa en sak för projektarbetet helt enkelt. Därefter väntar lunch, plugg och sedan kommer pappa hem tidigare från jobbet så att jag kan låna bilen. Kändes otroligt viktigt att hinna rida lite ordentligt igen innan tävlingen på lördag. Så tack för det pappa! Efter att jag varit på Hippo tänkte jag smörja de jag inte hann smörja igår. Samt fixa lite annat till tävlingen. Imorgon vilar han och jag ska jobba så idag blir det hela köret. Kanske hinner duscha honom på Hippo också om inte tiden rinner iväg allt för mycket? Ikväll skulle Tomas komma hit också lät det som. Isåfall blir ju denna dag fulländad!



Kom ihåg mig?