Vad händer med kroppen?

Alltså jag känner inte igen mig själv. Vissa dagar är jag så jääkla seg! Som idag. Visst, jag klev upp sju, men det var efter 8 timmars sömn (vilket normalt är perfekt för mig), for och tränade, åt frukost, for till stallet, for hem och duschade innan jag for på stan. Då började jag känna mig lite seg i kroppen. Tog en lunch dejt med Kajsa och gick en sväng på stan och när jag kom hem så la jag mig direkt på sängen med datorn. Sedan somnar jag alltså med datorn i knäet. För att tillägga så har de aldrig hänt för att jag omedvetet bara somnat sådär. Sedan vaknar jag till när pappa kom hem och då kände jag mig bokstavligen förlamad. Mina ben var tunga som bly. Jätte konstig känsla och kroppen övertalade mig att somna om. Nu, efter ca 1 timmes extra sömn, god middag och en kopp kaffe, känner jag mig genast lite piggare. Men ändå! Fattar inte vad det beror på. Är det för att jag segat i tre veckor nu och har lite svårt att komma igång, eller menar kroppen på allvar att jag behöver mer vila? Fattar inte..
 
Köpte iallfall denna gulliga ram på stan!
 

Med tanke på din vårtermin med alla prov och inlämningsuppgifter som bara haglade över er, jobb och häst på det + allt annat som du ville hinna med så tror jag att vila är den rätta medicinen :) Lyssna på din kropp och njut av en eftermiddagsvila, så kommer nog orken tillbaka med tiden. Önskar dig en härlig sommar som fyller dig med positiv energi och ork :)




Kom ihåg mig?