Tisdag

ni får en bild på Kajsa,
från ca två veckor sedan..
 
Igår kom Kajsa hit ett tag. Vi satt mest och snackade en massa innan vi hamnade framför TVn och Tomas kom hit. När Kajsa for så tog det inte lång tid innan vi gick och la oss. Klockan var ca elva. Tomas somnade som vanligt direkt men inte jag.. Jag låg vaken, vred och vände mig, till fan tre på natten. Det var sista gången jag kollade på klockan innan jag tror jag somnade. För sedan vaknade jag igen klockan sex av Tomas alarm på telefonen.. Så han klev upp och for och jag bestämde mig för att jag var tvungen och sova lite till så. Till nio sov tillsist. Men sjukt irriterad på detta. Är väll tillbaka i samma mönster som förra sommaren.. Att jag blir så himla pigg och sedan blir det så himla varmt inne också, att jag får svårt att sova . Fast jag hoppas att detta var tillfälligt. Fast känner jag mig själv rätt så blir det svårt att sova ikväll också för i morgon är det ju balen!



Kom ihåg mig?