Söndag - yran!

Alltså vilken panghelg! Tillsammans med grymma vänner, Alina Devecerski, Hoffmaestro och Nause så blev denna helg hur kul som helst! Igår gick jag in till stan med två kompisar och åt nattkäk efter yran, for sedan vidare och stannade hos min kompis för att låna en tröja. När jag sedan kom ut så var min cykel borta.. Letade lite utan någon som helst tur. Tillsist ringde jag och väckte Tomas som kom och hämtade mig. Han är verkligen underbar den mannen! Men halv sex imorse kom jag hem och somnade direkt.. Bra där! Kunde inte heller sova längre än till elva så nå hemskt många timmars sömn blev det ju inte inatt. Blir alltså en tidig kväll ikväll!
 
Detta var de bästa bilderna jag tog med mobilen.. Har några på kameran också men jag väntar med dom tills jag har en egen dator att lägga in bilderna på. Ja för jag kan ta och berätta att det tog ett dygn innan jag blev less på att inte ha någon egen dator så igår beställde jag hem en.. Opss! 



Kom ihåg mig?