Min midsommar

Tur att han inte hade broddar på sig!    
 
Man skulle kunna säga att min midsommar inte riktigt blev som det var tänkt. Åt middag precis som planerat hos Tomas, som förövrigt var jätte gott! Men Tomas hade feber och, precis som jag när jag hade min feber, så kände han för att ligga i hemma. Så jag for till stallet och kände för att ta en prommis med Raspen i kvälls solen. Bara ett problem. Det var super mycket mygg och jag tog vägen genom skogen.. Raspen blev lite stressad och kämpade för att få bort insekterna. Det var då jag kom på den smarta ideén att hjälpa honom att vifta bort myggen (och alla andra insekter) som befann sig under magen. Men jag hann knappt börja vifta förrän han skulle göra samma sak med sitt bakben. Detta slutade med att han råkade sparka mig på låret. Som tur var gick det bra. Han tog inte i så mycket och jag är mest bara öm. Men lite onödigt var det ju! 

AJ!




Kom ihåg mig?