instängd i en bur

Inatt drömde jag en sån sjuk dröm. Var jagad, sprang, gömde mig. Det var ena stunden ett litet barn som okunnigt högg mot mig och andra stunden var det en grov äcklig man. Var jag än gick så kom nån och skulle döda mig, spelar ingen roll vart jag än vände mig. Jag kände mig totalt fast i en bur och kunde inte vända mig åt något håll. Tillslut satt jag verkligen fast med band runtom mig. Jag vaknade i panik och fattade ganska snabbt vad drömmen beror på. 
 
För lite så känns det just nu. Jag känner mig inte hotad av någon såklart. Men det känns som att jag sitter fast på samma ställe och inte tar mig någon stans. Jag vill verkligen kunna rida min egen häst snart och forsätta utvecklas. Saknar oss så otroligt mycket. Det här är fan inte roligt längre... Ni kanske inte fattar varför jag menar att drömmen speglar hur jag känner just nu eller varför man ens kan sakna något så mycket. Men för er som suttit i samma sits som jag mer än en gång, så kanske iallafall ni förstår hur jobbigt det är!
 
BIld från förra sommaren.
 

jag förstår exakt hur det känns, kände precis likadant förra året när olle hade senskadan...

Styrkekram!




Kom ihåg mig?