Söndag

Tog ut Raspen imorse och passade även på att mocka och göra sånt klart. For sedan hem och åt frukost innan jag skjutsade mamma och pappa till flyget. Därefter for jag till Iksu. Tränade ca en timme innan jag for hem och åt lunch med Tomas! Efter det har jag mest varit i stallet. Började på Hippo där jag red Chamonix. Hon fick gå i ridhuset när vädret ändå var sämst. Tränade på att hålla mig innanför spåret för att träna på att rida mellan hand och skänkel. Gick sådär men övning ger färdighet! När jag var klar på Hippo så åkte jag till Raspen och red honom. Han var rätt ofokuserad tyvärr och inte så sugen på att jobba. Red ca 20 min varav dom sista fem minuterna hoppade jag av och gick med honom! Bättre lycka nästa gång.
 
Har precis duschat och väntar nu på att Tomas ska komma hit. Vi ska göra tacos och sedan dra igång någon film. Myskväll för oss alltså! 
Lyxigt med hela ridhuset för oss själva!
 



Kom ihåg mig?