Lördag

Trots att det tydligen är "sjusovardagen" idag så ställde jag klockan på sex. For då till stallet. Borstade Raspen och tog en 20 minuters promenad med honom innan jag släppte ut han i hagen. Sedan mockade jag och gjorde klart innan jag for hem för att äta frukost. Därefter mötte jag upp Sofia på Hippo för att rida hennes ena häst Chamonix. Sofia har nämligen frågat om jag vill tävla henne på Surf(!!!!). Självklart tackade jag ja och är så hiiimla taggad! Ska bara anmäla mig till 90 cm, men ändå! Kommer bli skitkul! Red ca en timme på banan och försökte mest bara hitta flyt i ridningen. Har ju bara suttit på henne en gång tidigare och hon är verkigen inte ett dugg lik Raspen! Så detta blir spännande.
 
Nu ska jag iallafall stoppa i mig något sedan jobbar jag mellan 14-19, halvdag alltså.  Bjuppar på bilden som togs när jag red Chamonix första gången.
 



Kom ihåg mig?