Lördag

 
Har precis ätit frukost efter att ha varit och tagit ut Raspen och gjort klart allt i stallet. Kan ju säga att det känns riktigt varmt och skönt ute idag. Endast tre minus. Vad har vi för fel på klimatet? Dom senaste dagarna har ju tempen stått på 20-30 minus! Hur som så ska jag åka och träna nu innan jag far och rider. Blir lite att skynda sig lite för sedan ska vi åka till Mickels och fira mormor som fyllt år! Bäst att hålla igång så att kroppen inte hinner inse att jag fick så få timmars sömn inatt.
 
Hade en helt okej kväll igår även om jag brände lite väl mycket pengar.. Åt jätte god mat på Allstars och hängde där ett tag. Sedan tänkte vi dra vidare till O´learys men där kom vi ju såklart inte in... (hata 20års gränser!) Så vi drog till femman istället. Där var det dock rätt segt men så kan det vara ibland! Nu ska jag skynda, hejråå!



Kom ihåg mig?