"Girl with a new face"

Jag har svårt för att låta bli att se klipp som denna. De finns så mycket hemskt att se, samtidigt som det här är verkligheten. För mig som frisk människa, med friska människor runt mig, känns det overkligt. Men det är något man gärna blundar för... Jag är en människa som kan vara duktig på att klaga, tyvärr! Jag hatar att jag ser dåligt, fan jag har inte råd med den där eller åååh måste till skolan. Jag vet att jag inte är ensam om det! Men så ser jag ett klipp som detta och storgråter. Känner mig så dum som klagar över små saker när folk lever i svält, krig och med sånt här.. Folk med sjukdomar som förändrar hela deras liv. Som gör att de inte kan leva normalt.. Jag ska verkligen tacka för att jag lever som jag gör, och hittills, levt ett otroligt bra liv! Usch, ska sluta prata och kanske bara varna att det är inte alls roligt att se detta.. 
 
 
Som ni kanske förstår var detta bara första delen..



Kom ihåg mig?