12 /13 - i brist på annat kul!

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? In Flames 24 april !!! 21 februari, då jag tog körkortet.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  -  gick på krogen, körde bil själv, var på auktion, jobbade på riktigt  osv.. haha

Hur har ditt 2012 varit? – Rätt bra faktiskt!

Tror du att år 2013 kommer bli bättre? Ja det tror jag!

Vad är din största framgång 2012? – Kan jag säga körkortet eller?

Bästa köpet? – Träningskortet, helt klart!

Vad spenderade du mest pengar på? Körkortet…

Gjorde någonting dig riktigt glad? In Flames, körkortet, Tomas, Raspen, livet, ALLT (det mesta)

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Typ Gangnam Style……

Vem har du umgåtts med mest? Om jag ska välja en person så blir det väl Tomas annars måste jag typ säga ”familj, vänner osv”

Bästa minnet från 2012? In Flames, vilka jäävla gudar dom är alltså! Måste se dom igen..

Hur många kysste du? Ja, en person!

Har du haft ett förhållande under 2012? Jaa

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? Ja jag vill åka på festival!!!

Vad önskar du att du gjort mer? Åkt på festival.. hah!

Vad önskar du att du gjort mindre? Panikat över lite onödiga saker

Favoritprogram på tv? Oj ser typ inte tv.. Fast Desperate Housewives gick ju förra året så då väljer jag det!

Vad gjorde du på din födelsedag? Festade på natten, åt massa gott, Släkten kom hit på själva dagen och jag fick massa fina presenter, samt en TV av min pojkvän (ja, han la ribban rätt högt..). Sen kollade vi massa bilder från när jag var liten minns jag!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Näe, saknade som sagt festivaler men annars var mitt år rätt bra. Kanske mindre plugg och börjat träna lite tidigare!

Vad fick dig att må bra? Mamma, pappa, Tomas, Raspen, vänner.

De bästa nya människorna du träffade? Haha träffade jag nån ny??.. vet inte

Det bästa du har åstadkommit år 2012? Deee vette fan!

Planer inför 2013? Ta studenten, börja jobba, fortsätta kötta på Iksu, tävla Raspen!

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Sluta få ångest så fort du köper något nytt inom hästsporten, du kommer inte behöva sluta med hästar nu…. Eller bara, ”Lev livet”




Kom ihåg mig?