Måndag

 
Det tog emot riktigt mycket att kliva upp imorse och ögonen kändes helt igenklistrade. Men pallrade mig upp för en svenska och matte lektion innan jag slutade klockan ett. Då vände humöret. For till stallet utan täckbyxor, inga vinterskor och ingen tjock halsduk. Nej för det var plusgrader och strålande sol. Prommade till stallet och sadlade Raspen. Han var otroligt jäkla fin att rida och kändes inte halt för fem öre. Provade trava lite också och även de kändes felfritt. Så nu hoppas vi att vi båda får vara skadefria resten av livet! Fixade klart istallet innan jag prommade hemåt. Full av endorfiner är jag nu på "vill ha och göra allt på samma gång-humör". Men nu är det plugg som gäller..

Snyggt träns :D (Mr G har ett likadant ;D)

Svar: Ja jag älskar det!
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?