Lördag

Jobbade alltså till 14 idag och skyndade mig sedan iväg till Hippo med Raspen. Mamma hade fixat klart allt i stallet så det var bara för mig att lasta och fara! Tänkte egentligen gymnastikhoppa lite men eftersom att jag hade tidspress så hann jag inte bygga upp något nu när jag for in själv. Gick annars hyfsat att rida. Rätt fin var han iallfall i slutet. Väl hemma hoppade jag in i duschen och sedan gick det inte att sluta duscha.. bokstavligen! Duschen slutade inte. Vattnet gick inte att stanna! Något fel är det för jag tog mig ur duschen och ropade på hjälp med dom lyckades inte lösa det. Vattnet rinner alltså fortfarande i duschen. Skumt!
 
Bild från någon vecka sedan!

Jag gillar pållens runda bakdel, bra jobbat Elin och Raspen :D

Svar: Men mycket bättre kan det blir!Tack Camilla!
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?