Torsdag

Imorse tränade jag mitt sista riktiga träningspass iår. Min kropp svarar så himla dåligt, känner mig seg och har noll energi. Vet inte om jag kommer bli sjuk eller om kroppen bara är inte orkar nu. Men jag tänker inte tvinga mig själv så jag testar med en paus. Har även haft ont i handlederna i ganska många veckor nu och det beror nog garanterat på träningen. Oavsett vilken muskelgrupp man tränar så tar ju handlederna stryk av vikterna man håller i. Nu är även perfekt vecka att ta pause eftersom att det är många röda dagar och Iksu har sämre öppettider. Jag jobbar även mycket så tiden för träning är ändå sämre just nu. Så så blir det!
 
Har bara tre dagar kvar för mitt jobb på retail24 nu. Sedan är jag bara på Ica tillsvidare. Är bara ledig jul, juldagen och nyår. Men det känns bara bra! Iallfall lär det kännas bra när lönen kommer. För att jobba när alla andra har långledigt, är kanske inte de optimala. Men jag ska verkligen inte klaga!

Bad min bror överraska mig med fika för en stund sedan. In kommer han med en filtallrik med müsli, frön och en marsmallows på toppen. Ganska charmigt enligt mig!
 
 
 
 



Kom ihåg mig?