Tisdag

Hej på er!
Istället för att tänka på att det idag var en vecka sedan som han åkte till Trapalanda så tänker jag se fram emot jul. För det är precis en vecka kvar nu. Idag har jag varit ledig. Vilket jag inte är så ofta nu, som tur är! Håller mig lagomt sysselsatt med jobb och träning. Julbakar lite dom dagar som jag är ledig och däremellan är jag med världens finaste pojkvän! I Lördags hade vi familjemys med lite julmat, jultomar, julpytning och sedan satte vi upp den älskade julgranen innan vi slog på en film. Min familj är bäst! Dock överkonsumerar vi socker men det är väl okej på jul, visst? Sitter knappt vid datorn nu heller och bloglovin har för första gången passerat 1000 olästa sedan ett tag tillbaka. Det har aldrig hänt förr. Jag är ju en trogen bloggläsare till alldelens för många.. Men jag har ingen lust. Något annat jag ska glädja mig åt är att pappa precis berättade att han bokat biljetter till Europe i Mars för han och mig. Så har man något att se fram emot!
 
 
 
 



Kom ihåg mig?