Onsdag

 
Efter att ha varit i stallet imorse så for jag och tränade i ca en timma. For sedan hem ett tag, åt lunch osv innan jag och mamma for till stallet. Jag gjorde ett nytt försök till att tömköra honom och mamma hjälpte lite från sidan. Har lite styr problem skulle man kunna säga men bara av att jag hade spöet i handen denna gång så fick jag honom bättre att gå rakt fram. Men vi har mycket att jobba på och jag tror att han ska få göra detta en gång i veckan iallfall nu när han sätts igång.  När jag kom hem såg jag lite på Jericho innan middagen serverades. Pappa gjorde pizza på hans nya pizzasten. Blir otroligt gott och mätt var bara förnamnet! Jäser lite i soffan fortfarande men ska snart fara iväg och ta in Raspen. Sen är det sängen för mig. Imorgon väntar andra roligheter i Mickelsträsk!



Kom ihåg mig?