Lördag! (skulle ha publicerats 14.00 idag!

Hejigen! Hade aldrig tid att skriva igår så därav inga inlägg! Igår, fredag, klev jag upp tidigt för att hinna med de jag ville och skulle innan vi for till Mickelsträsk. Så klev upp vid sex för att fara till stallet. Släppte ut Rasp, mockade och gjorde klart. For sedan direkt till Iksu och gymmade innan jag for hem och duschade. Därefter iväg till stan för ett ärende på banken innan vi handlade och for hem igen för lunch. Sedan for vi alltså till Mickels. Fick rida Camillas häst George. Har inte ridit han på super länge och det har verkligen hänt mycket med den hingsten. Jag var ju den första som "hoppade" honom och gjorde de kanske två gånger. Efter det har Camilla tränat på med bommar osv och vilken skillnad!! Första gången han hoppade med mig på så blev han feg och försiktig och backade av mot hinder. Men igår sög han tag i det och visade en positiv inställning! Super kul var det. Sen blev det middag hos mormor och morfar. Vi var väl kvar till tio ungefär och sedan for jag och Tomas hem till honom och sov där. Så jag kom hem för nån timma sedan och har sedan dess ätit lunch och suttit ute en liten stund. Tänkte egentligen fara och träna med jag hinner inte det nu så det får bli sedan. Ska nämligen åka och hoppträna Chamonix snart. Ska bli himla kul och mycket spännde! Nu är det ju inte ens en vecka kvar tills vi ska tävla ihop! Börjar bli lite nervös men otroligt taggad också! 
 
Bjuder på några bilder!
 
 

Många "likes" från mej ;)




Kom ihåg mig?