Igår och idag!

Godmorgon!
Blev lite kaos igår också så jag hann inte sätta mig något vid datorn. Jag klev upp åtta, skippade träningen för att  få en lugn och skön förmiddag i stallet. Ridpasset gick som en dröm! Bestämde mig för att endast fokusera på att ha mjuk hand och hela tiden tänka på min sits. Han var där jag ville ha honom exakt hela tiden. Underbart roligt var det! Sen kanske han hade en bra dag också, vet inte. Men hoppas att det kan fortsätta såhär och att jag alltid kan vara så nogrann. Men iallafall! Påväg hem från stallet ser jag att jag fått mail om en arbetsintervju! Så jag fick kasta mig in i duschen och kasta i mig mat innan pappa skjutsade dit mig. Min första intervju faktiskt och det kändes helt okej. Om inte annat är det lärorikt även om jag inte skulle få jobbet. Sedan gick jag från ersboda till stan för att ta bussen till Obbola. Jobbade 15-21 och sedan åkte jag och Tomas till mig. 
 
Idag skulle jag egentligen fara och ta ut Raspen på morgonen. Men jag hade råkat ställa klockan lite fel.. Skulle ställa den på 6.55 och 7 (måste göra så, har blivit en vana som funkat för att ta sig upp). Men istället ställde jag den på 6.55 och 6.. Det första alarmet minns jag inte ens, men mamma vaknade antagligen av det för när jag klev upp, klockan 7, så hade hon redan åkt iväg till stallet. Så jag ska väl väcka Tomas snart och göra lite frukost. Sedan åker han till Övik över dagen och jag ska faktiskt köra Indoor Walking innan ett benpass på gymmet. Har inte kört gruppass på evigheter men jag behöver puschas med kondisen så det är dags att sätta fart igen!
 
Förresten!!!.. Någon som vet var jag kan köpa oreanga kombinationsbandage
 
 



Kom ihåg mig?