Fredag

 
Gårkvällen var mycket trevligt! Trots att jag inte äter kräftor så blev kräftskivan en succé och jag hade väldigt trevligt med Icatjejerna! Vi fick en massa gott hos Lovisa som bjöd ut oss till hennes stuga och mätt var bara förnamnet. Kom hem till Tomas vid ett och somnade rätt snabbt. Idag jobbade jag mellan 10 och 17 och fick alltså en skön sovmorgon. For sedan hem till Tomas och åt ännu en god middag! Tog sedan bussen hem strax efter sju och längtade efter ett avsnitt av Jericho (en as bra serie som jag börjat se tackvare Tomas!) och bara ta det lugnt. Men så blev inte fallet. Obbolabussen fick med sig ett par dryga snorungar som drack öl för första gången. Busschaffuören stannade några minuter för att säga åt dom.. Ja ni fattar, jag orkar inte berätta allt. Men inte nog med att jag bli less på sånt så missade jag ju såklart bussen från stan till Umedalen med ca en minut... Så jag satte igång och gick hem. Tog ca en och en halv timma men då tog jag ju in Raspen påväg hem också! Nu är jag iallafall hemma och ska strax hoppa isäng. Tur som är så har mamma till och med tagit fram ridsockarna åt mig (ursh så bortskämd jag är ibland..) så allt är packat för imorgon. Klockan står på 05.15 men det var otroligt länge sedan jag var så taggad på att kliva upp tidigt!!
 
Att tävla imorgon känns faktiskt overkligt! Är ju van vid förberedelser med träning och putsning men nu ska jag inte ens rida min egen häst. Känns spontant och fantastiskt roligt! Men nu måste jag faktiskt sova. Skriver när jag är hemma från SURF imorgon!



Kom ihåg mig?