Onsdag

Skolan innebär mest funderingar kring projektarbetet, vilket gör mig tokig! Raspen gör mig också galen just nu. Han tycker det är skit kul att kasta med huvudet när något känns drygt/jobbigt. I ungefär all galopp idag kastade han med huvudet, tack för att hans dreggel når mitt ansikte ibland också.. Tips vore kanon!? Sedan förstökte jag mig på det här, såkallade NH". Men Raspen bara suckade, jag suckade faktiskt lite också om jag ska vara ärlig. NH intresserar mig inte så i fortsättningen tänker jag bara träna på att när jag stannar ska han stanna direkt. inte nått steg senare eller till och med börja vända runt mig. Men NH, nej det skit jag nog i. Det var nog inte riktigt "våran" dag idag överhuvudtaget. Dessutom har jag torsdag i mitt huvud.. det är inte de ultimata. Annars lovar jag att allt annat på topp. Lever livet och hoppas ni andra också gör det
 

Prova att bredda och sänka handen lite samtidigt som du håller om med skänken när han kastar med huvudet :) lycka till!

Svar: jag har provat det... har provat blivit arg och tryckt på med skänkel och jag har provat att ignorera och bara fortsätta men de hjälper inte heller. Tror dock att det kan bero lite på uttråkning. Att han vill göra något nytt hela tiden. För detta började bara med att han började kasta på huvudet när man jobbat i skritten mycket på väg hem från ridbana eller dyl.
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?