Måndag

Det är helt sjukt vad man kan få träningsvärk av ridningen. Benen,armarna,magen och speciellt ryggen just nu. Armarna beror kanske mest på att jag och mamma hämtade hö i lördags och bar 20kilos balar fram och tillbaka. Plus att igår byggde vi upp uteboxarna på hippo, det var ganska(läs: sjuukt) tungt att bära. Men annars är resten från helgens hoppning. Igår kom jag mig faktiskt isäng precis innan tio, för ovanlighetensskull. Det sista jag gjorde innan jag somnade var att jag pratade med Tomas i telefon, det var också det första jag gjorde inattens otroligt hemska och knäppa dröm. Satt och funderade mycket på den vid frukosten imorse. funderar fortfarande. Blev sugen på att skriva alla mina drömmar i en bok för att gå tillbaka och kanske hitta något mönster, eller bara läsa. Kan bli spännande. Men sen kom jag på att jag kan göra en ny kategori på bloggen, där några av drömmarna kommerupp. Vill ni inte läsa om mina drömmar så kan ni bara skippa. Lägger upp om nattens dröm senare för nu måste jag bege mig till skolan!
 
I brist om en bild bjuder jag på känslan att gå från storhäst till ponny och fortfarande få rida med ponnysar.
Favorit i repris!
 



Kom ihåg mig?