Lördag

Håller på att baka nu igen. Fikaförsäljningen går bättre än vi trott så det behövs mer för imorgon. Lite bråttom är det också för det väntas middag hos farmor och farfar ikväll.
Gårkvällen var iallfall trevlig. Vi förade men gäng brudar och drog sedan iväg till Femman. Bästa Tomas kom och hämtade mig och sov sedan här. Jag klev dock upp sju imorse och var väl ärligt inte alls så pigg. Så innan han hade vaknat hade jag hunnit göra allt som har med stallet att göra. Ridpasset gick rätt bra också. Han var mjukar idag än vad han varit tidigare i veckan. Så hem igen efter det, skynda sig och duscha och sedan sälja fika.  Bjuder på denna bild tills vidare. Nu måste jag skynda!

Så du red alltså hästen med alkoholi blodet! :O
hahah

Svar: kanske att det fanns lite kvar i blodet, men det gick bra ändå och berättar inte för någon va?;)
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?