Lite häst osv.

Raspen var otroligt jobbig i början. Han sprang och stretade emot som jag vet inte vad. Jag ville bara gråta och ge upp. Men som fick jag höra johannas, min tränares, röst i huvudet som sa "mjuk i handen, rörliga fingrar Elin". Helt plötsligt satt jag helt rak i ryggen och hade en häst som svängde precis som jag ville utan att fara glida ut i sidorna. Plötsligt så sänkte han nacken och blev mjuk i munnen. Jag vet att jag inte är hård i handen alls men jag har en tendens till att bli kvar i handen och lite stum. Han gick fortfarande inte sådär lågt i formen som jag vill få honom men det blev ändå en annan häst och vi blev ett annat ekipage på ca 30 sekunder. Dessutom producerades något som inte hänt på några dagar för mycket. Han var faktiskt mycket svettigare än mig. Mäktigt!
 



Kom ihåg mig?