Fredag

Har skola till 15.40 idag. Tanken var väl att jag bara skulle ta det lugnt och andas ikväll men då vaknade jag imorse av ett sms med frågan om jag kan komma och jobba efter skolan, till stängning. Så ikväll blir det att jobba. Men det är helt ok det med. Annars väntar lite mer spännande saker. Ska faktiskt åka iväg på en liten tävling imorgon i Sikeå. Startar 90 och 95cm med inga alls höga förväntningar. Har inte tävlat sen innan sommaren men jag ska göra mitt bästa och hoppas på att inte bli utesluten. Men tävlingen är utomhus på en liten bana så de kan gå huur som helst i detta höstväder. Sedan på söndag är det Clinic för Patrik Kittel och på kvällen väntar mer jobb. Dessutom måste jag blanda in massa plugg i detta också. Så jag har ju det jag har i helgen!
 
 
 
 

Heja Elin! Tro på dig själv nu!




Kom ihåg mig?