Torsdag(skulle ha publicerats för nån timma sedan..)

Sådärja! For som sagt till Hippo efter att jag fått i mig lunch idag. Raspen kändes lite sisådär eller, jag själv kändes lite sådär, men avslutades helt ok och då hoppade jag av och ledde honom ett tag innan vi slutade! For sedan och köpte lite havre innan jag for hem för middag. Nu har jag precis kört ett Body Pump pass och känner mig lagomt trött i kroppen. Förresten måste jag skryta lite. Samt säga att när man minst anar det, då jävlar. Igår hade jag verkligen ingen lust att fara ut och springa men tänkte nä jag kör väl 5km runda sen får jag vara nöjd. Huvudsaken var att jag faktiskt skulle göra det. Jag sätter då på helt rätt musik och blir så taggad och kände mig så jäkla stark. Helt plötsligt hade jag sprungit mer än det dubbla av vad jag planerat. Dock mådde jag illa som ett as efteråt och somnade så fort jag duschade. Fick inte ens i mig middagen på en gång och det är verkligen inte normalt för att vara jag. Tillslut fick jag i mig lite och då blev det som sagt halloween party på Lokal. Riktigt kul var det!
 
Snodde Cissis collage,
jäkligt söta var vi men vad var vi? typ skolflickor/töntar? Sista minuten outfit så att säga.



Kom ihåg mig?