Måndag

Hej igen!
Vaknade med en hemsk huvudvärk imorse, därav mitt dåliga humör.. Har fortfarande ont även om det är bättre. Var som sagt till Hippo igår kväll efter jobbet. Åter igen kändes han inte så bra i uppvärmningen men istället för att sitta och nöta så hoppade jag en linje på sex galoppsprång för att få honom att tagga till lite, väldigt låga hinder. Därefter travjobbade jag honom innan jag började om med galoppen och hoppade lite studs. Så avslutade jag med lite galoppjobb och tränade byten. Travade sedan av och slutade där. Kändes bättre mot slutet och hoppas att det var tack vare vilan i veckan som det kännt lite sisådär. Idag skrittar han igen och imorgon är de hoppträning. Sedan skritt igen onsdag och torsdag innan träning för Emma fredag och lördag. Blir nog kanoners!
 
Sen bokade jag och Klara nyss biljetter till Twilight på torsdag trots att jag just gjort av med iprincip alla mina pengar.. Hur fan lyckas jag?
 



Kom ihåg mig?