Fredag

Hej allihopa!
Fredag idag och snart slut på mitt allra sista höstlov. Hoppas på att jullovet kommer snabbt!

Idag ska jag försöka plugga ordentligt på filosofin och skriva på svenska talet.. Därefter ska jag fara och mocka och fixa i stallet. Raspen får vila upp sig till imorgon! Tänkte även hinna ut på en kortare joggingrunda. Bara känna hur det känns. Hade suuper ont i benen efter förra springturen så jag hoppas det är borta nu och aldrig händer igen men jag tror tyvärr att jag måste köpa nya skor om jag ska fortsätta springa längre än 7-8km. Får ont som faan..Hoppas iallfall att en 5km funkar för små bena! Annars vet jag inte vad det blir ikväll. Ska ta det lugnt iallfall då Tomas tydligen ska jobba imorgon och jag har ju tävling. Så utvilad ska jag vara! 
 
random bild. 
 
 



Kom ihåg mig?